Laatste dagen thuis - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Floris Koomen - WaarBenJij.nu Laatste dagen thuis - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Floris Koomen - WaarBenJij.nu

Laatste dagen thuis

Blijf op de hoogte en volg Floris

09 Augustus 2012 | Nederland, Wormer

Gisteren heb ik het bericht ontvangen wanneer mijn stage eindelijk mag gaan beginnen. Het schip heet de Diamantgracht, hij is vandaag aangekomen in de westhaven van Amsterdam. Het schip gaat op dok in Amsterdam tot 20-21 augustus. Ik word a.s zondag aan boord verwacht, vanaf dat moment begint mijn stage. De komende reis is nog niet helemaal duidelijk, maar het lijkt erop dat de reis richting Brazilie en/of Caribisch gebied gaat.

Documenten liggen klaar, koffers zijn gepakt, ben dr helemaal klaar voor!:)


Wanneer ik geen internetverbinding met thuis heb, is het mogelijk om te zien waar mijn schip ligt, ga naar de site: www.marinetraffic.com, in de zoekfunctie rechtsbovenin "diamantgracht" intypen(te zien in de afbeelding die ik bij dit verslag heb toegevoegd), klik op de coordinaten op de pagina die eruit komt, dan is het schip te zien op een kaart.

Om plaatjes of andere informatie of de rederij te zien ga naar: www.spliethoff.com

  • 09 Augustus 2012 - 17:47

    Cindy:

    hey ,

    eindelijk is goed nieuws :p
    nee hoor grapje maar , ben heel blij en trots dat je bijna vertrekt het is allemaal spannend !!
    maar je koffer is nog niet helemaal kompleet :)
    heb hier nog een zak snoep liggen, wat moet ik daar mee eigenlijk?
    nu ja zal hem vrijdag maar mee nemen naar jouw toe :)

    groetjes uit België :)


  • 09 Augustus 2012 - 20:40

    Oma Timmy:

    Hoi,
    Ben benieuwd wáár de reis naar toe gaat..............................

  • 09 Augustus 2012 - 21:17

    Floris Koomen:

    Dat weet ik zelf ook nog niet, krijg ik in de loop van volgende week wel te horen neem ik aan.. als ik iets weet zal ik dat zsm op deze blog plaatsen;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floris

Actief sinds 02 Mei 2012
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 64628

Voorgaande reizen:

24 Februari 2014 - 20 Juli 2014

Tweede zeestage

22 November 2014 - 22 Maart 2014

1e reis 3e engineer

30 Juni 2012 - 20 Januari 2013

Eerste zeestage

30 Juni 2012 - 16 Juli 2012

Marmotte 2012

Landen bezocht: